Společnosti Avaya a Microsoft rozšířily své globální partnerství spojením portfolia Avaya OneCloud s Microsoft Azure. Poskytnou tak organizacím více možností, jak zvýšit produktivitu a interakci se zákazníky.
Na základě úspěchu řešení Avaya OneCloud Contact Center as a Service (CCaaS) poskytovaného na platformě Azure, nyní Avaya rozšiřuje své partnerství s Microsoftem pro zákazníky, kteří touží po flexibilních implementacích v prostředí hybridního, veřejného nebo privátního cloudu.
Avaya získala status „co-sell ready“, což znamená, že bude přímo spolupracovat s prodejními týmy a partnery společnosti Microsoft na společných prodejních a poradenských projektech.
Společnost vyzdvihuje, že kromě spolehlivosti a škálovatelnosti Microsoft Azure získají zákazníci Avaya CCaaS také přístup k technologii Contact Center AI od společnosti Nuance, která je integrována s řešením OneCloud.
„Stále více českých a slovenských podniků přesouvá svou IT infrastrukturu do cloudu a Microsoft Azure je přední cloudovou platformou, kterou k tomu využívají,“ řekl Zdeněk Staud, oblastní manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya.
„Propojení našeho OneCloud portfolia s cloudem Microsoftu naplní očekávání i řady našich lokálních zákazníků, kterým umožní jednoduše a flexibilně implementovat zákaznické služby napříč celou řadou komunikačních kanálů a zařízení s využitím AI a dalších služeb v prostředí hybridního cloudu,“ dodal.
Zdroj: Avaya