Společnost Avast zveřejnila výsledky svého hospodaření v uplynulém roce, z nichž vyplynulo, že její tržby ve sledovaném období vzrostly o 5,4 % na 941,1 milionu dolarů.
Příjmy z přímého prodeje produktů spotřebitelům pak meziročně stouply o 11,1 % na 811,2 milionu dolarů. Provozní zisk se zvýšil o 335,4 milionu v roce 2020 na 394,6 milionu v roce 2021.
Avast dále uvádí, že průměrný výnos na zákazníka vloni vzrostl o 8,4 % na 49,4 dolaru, přičemž každý zákazník využíval v průměru 1,43 produktu vývojáře antivirového softwaru. Z reportu rovněž vyplynulo, že společnost obsluhuje 16,36 milionu zákazníků.
Společnost v roce 2021 představila novou vizuální identitu a deklarovala rozšířený cíl chránit digitální svobodu každého uživatele internetu. Zároveň představila pokročilý bezpečnostní produkt Avast One.
Avast rovněž aktuálně dokončuje fúzi s americkou společností NortonLifeLock, čímž by měla vzniknout jedna z dvaceti největších softwarových firem světa. Transakce by měla být dokončena na začátku dubna 2022.
Zdroj: Avast