SIL Eastern Europe získala servisní kontrakt od AT Computers s platností od 1. 7. 2009. Nahradila tak původního servisního partnera, kterým byla společnost Xpectrum.
Cílem změny je podle distributora další zkvalitnění servisních služeb. Nový partner zajistí plnohodnotné fungování door-to-door servisu. Vy nebo váš zákazník tak jednoduše nahlásíte případnou závadu na telefonních číslech uvedených na stránkách SIL Eastern Europe a servis následně zajistí dopravu z vámi určeného místa, opravu a opětovné doručení produktu do místa vyzvednutí. Tuto službu lze uplatnit po celou dobu trvání záruky, která platí u všech LCD monitorů iiyama tři roky.
„Chceme našim zákazníkům, ať už resellerům nebo těm koncovým, nabídnout servisní služby, o které se nebudou muset starat a které je zejména nebudou nic stát. Od firmy SIL Eastern Europe očekáváme, že všechny naše nároky splní. Odpovědna bude například také za provádění garance 0 vadných pixelů, kterou jsme připravili pro účastníky našeho partnerského programu Kaizen," uvedl v tiskovém oznámení Roman Ochodek, produktový manažer monitorů iiyama v AT Computers. Garance 0 vadných pixelů platí po dobu 30 dnů od zakoupení monitoru.
Partnerský klub iiyamy s názvem Kaizen dosud nabízel pro registrované resellery řadu výhod jako speciální promoakce nebo demo produkty. „Do konce srpna spustíme plnohodnotnou verzi programu Kaizen. Zapsaní partneři tak získají kromě zmíněné garance 0 vadných pixelů například záruky držení koncových cen a větší marže," přiblížil pro ChannelWorld další plány Roman Ochodek.
Více informací o aktuální nabídce iiyama získáte přímo v e-shopu AT Computers.
Zájemci o registraci do programu Kaizen pak mohou kontaktovat přímo Romana Ochodka. Kontakty najdete ve vyhledávači distributorů zde (nejprve se přihlaste).