Asbis CZ je oficiálním distributorem příslušenství značky Modecom

25. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Asbis CZ, Modecom
V nabídce distributora se objevilo herní a mobilní příslušenství zahrnující řadu doplňků pro virtuální realitu, například 3D brýle a další produkty. Asbis plánuje segment virtuální reality v dohledné době rozšiřovat přidáním dalších značek.

Společnost Asbis CZ se stala oficiálním distributorem produktů značky Modecom, která pokrývá kromě jiného herní a mobilní příslušenství, a od letošního roku také doplňky virtuální reality pro mobilní telefony a tablety.

V nabídce Asbis CZ se tak objeví trendové produkty, jako například speciální 3D brýle FreeHands, do nichž stačí vložit chytrý telefon a uživatel okamžitě vstoupí do světa trojrozměrné imaginace, kde může hrát 3D hry, sledovat filmy nebo si prohlížet obrázky.

Virtuální realita představuje pro Asbis CZ zcela nový segment, jejž distributor plánuje v nejbližší době rozšiřovat o další značky, a to nejen o příslušenství pro mobilní zařízení.

Asbis uvádí, že díky oficiální distribuci může u produktů Modecom zaručit nejlepší možnou skladovou dostupnost a výhodné ceny, stejně jako obchodní a marketingovou podporu.

Zdroj: Asbis CZ

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi