Armor motivuje resellery přes Loyalty Program

5. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Armor-alp.cz
Společnost Armor, výrobce alternativního spotřebního materiálu, umožňuje současným i novým prodejcům se zapojit do Armor Loyalty Programu. Jaké výhody přináší?

Armor motivuje resellery přes Loyalty ProgramArmor Loyalty Program je určený pro všechny prodejce tiskových náplní a spotřebního materiálu této značky. Účast v programu je podmíněna registrací.

Na jejím základě partneři automaticky získávají na svůj účet tzv. ALP body za nákup produktů. Registrovaní partneři získávají zajímavou marži, podporu prodeje a další služby jako např. vybavení prodejny.

K dispozici jsou také dárky pro volný čas. Podle bodového ohodnocení lze vybírat z drobných dárečků až po motorovou sekačku či skútr. Body za jednotlivý nákup se načítají na začátku následujícího měsíce, a to za celý měsíc předchozí. Nasbírané body mají platnost do 31. 12. 2012.

Podmínkou účasti je registrace na portálu Armor-alp.cz a zapojení se do partnerského programu Armoru.

Zdroj: Armor-alp.cz

Čtěte dále

DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %