Společnost MMD zveřejnila údaje o výsledcích značek monitorů Philips a AOC na českém, slovenském a evropském trhu. Ve třetím čtvrtletí 2014 měly tyto značky na českém trhu společně dosáhnout 19% růstu a společně i zaujmout první místo v žebříčku výrobců s 19% tržním podílem.
K růstu podle MMD došlo i na slovenském trhu, ale konkrétní údaje společnost nezveřejnila.
Dvojici se podle MMD dařilo i na východoevropském trhu, kde mají monitory Philips momentálně držet 14% tržní podíl, což znamená první příčku v regionu. Společně s AOC pak obě značky dosahují téměř 22% podílu na celkovém trhu s monitory ve východní Evropě.
V rostoucím segmentu 27“ monitorů má Philips rovněž vést s 15% tržním podílem. Společně s AOC pak v tomto segmentu mají dosahovat bezmála 24% podílu.
„Vždy jsme chtěli být v čele trhu s monitory a udávat tempo vývoje. Velmi brzy jsme investovali do segmentu velkých monitorů a segmentu modelů s vyšším rozlišením, které zvyšují produktivitu uživatele. Nyní můžeme vidět, že se nám naše progresivní strategie vyplácí,“ uvedl k výsledkům Jiří Dubina, regional sales director v MMD.
Zdroj: MMD