AMD rozšiřuje partnerský program. Prodejcům přidá odměny

15. 10. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

AMD na konferenci Canalys oznámilo rozšíření AMD Fusion Partner Programu na distributory. Novinky v podobě AMD Rewards Programu se ale dočkají i prodejci. Seznamte se s podrobnostmi.

AMD Fusion PartnerSpolečnost AMD minulý týden na konferenci Canalys Channels Forum v Barceloně oznámila, že u příležitosti prvního výročí existence partnerského programu AMD Fusion Partner Program rozšiřuje jeho platnost na distributory.

Rozšíření poskytne distribučním partnerům přístup ke všem výhodám, které AMD Fusion Partner Program nabízí. Představen byl také motivační program odměn AMD Rewards Program, jenž má partnery stimulovat k navýšení prodejů v prodejních kanálech.

AMD Fusion Partner Program pro distributory je otevřen všem obchodním partnerům s distribučním obchodním modelem, a to včetně sub-distributorů, dodavatelů jednotlivých kanálů, výhradních distributorů, přímých distributorů a dalších. Oznámení se týká partnerů distribuujících veškeré produkty a segmenty společnosti AMD, to znamená, CPU a GPU jednotky, klientské a serverové systémy či pracovní stanice.

V České republice uvádí AMD jako své autorizované distributory firmy Action, Asbis SK, Avnet Technology Solution a Elko Group, na Slovensku pak Action, Asbis SK, Avnet Technology Solution a Elko Group.

AMD Fusion Partner Program pro distributory

Výrobce také představil hlavní benefity, které má AMD Fusion Partner Program distributorům přinést. Jsou to tyto:

ICTS24

  • Výhody spolu s motivačními a podpůrnými programy, jež jsou navrženy tak, aby distribučním partnerům pomáhaly zajistit větší hodnotu jejich partnerům (rozuměj zpětné rabaty).
  • Přístup k marketingovým programům.
  • Školení a nástroje pro navýšení prodeje.
  • Restrukturalizaci investic vybraných partnerů AMD, jejímž cílem je pomoci podpořit poptávku od menších partnerů prostřednictvím programu odměn AMD Rewards Program.

Program odměn AMD Rewards Program

AMD Rewards Program je celosvětový věrnostní online program pro podporu prodejů a budování partnerské loajality. Tento věrností program je pouze pro zvané a podle zprávy AMD poskytuje přístup k novým prostředkům, nástrojům a podpoře. Výrobce ovšem zatím konkrétní podmínky registrace a způsob odměńování neprozradil.

Co víme už dnes je to, že centrálním bodem pro sběr odměn v AMD Rewards Programu bude sloužit nově přepracovaný partnerský portál AMD Fusion Partner Portal, odkud budou moci registrovaní členové virtuálně přistupovat k podkladům pro obchod a prodej řešení AMD. Výrobce má v plánu program odměn během následujících dvou kvartálů postupně zavést v celém světě počínaje spuštěním pilotních programů v Kanadě, USA a Brazílii, které byly odstartovány 6. 10. letošního roku. Program pro distributory je platný okamžitě. Podle aktuálního vyjádření AMD budou oba programy zavedeny v ČR a SR pravděpodobně v prvním čtvrtletí roku 2011.

Zdroj: AMD

Čtěte dále

Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi