Společnost Amazon uspořádala speciální akci ke příležitosti dvacátého výročí svého založení. Účastníci programu Amazon Prime si mohli ve středu 15. 7. užít slevy, kterých využili více než vrchovatě – celkem nakoupili 34 milionů kusů zboží, což překonalo i ten nejlepší výsledek z tzv. Černého pátku.
Amazon Prime je placený věrnostní program, jehož účastníci dostanou za roční poplatek 99 dolarů bezplatnou dopravu zboží do dvou dnů a přístup k steamované hudbě, videí a dalším službám. Amazon uvádí, že při středeční akci s názvem Prime Day zaznamenal také nejvyšší denní přírůstek nových členů v historii programu.
„Globální počet objednávek byl o 226 % vyšší než ve stejný den loňského roku a o 18 % vyšší než na Černý pátek roku 2014, to vše díky akci, která byla dostupná jen účastníkům Amazon Prime,“ uvedl Greg Greeley, viceprezident Amazon Prime
„Když jsme akci plánovali, nebyli jsme si jistí, jestli bude Prime Day jednorázovou akcí, nebo jestli z něj uděláme každoroční události. Vzhledem ke [středečním] výsledkům do toho ale rozhodně půjdeme znovu,“ dodal.
Tzv. Černý pátek je první pátek po svátku díkůvzdání, představující tradiční začátek vánoční sezóny v USA. Prodejci, zejména ti kamenní, v tento den lákají zákazníky na masivní slevy.
Zdroj: IDG News Service