Společnost Alza.cz oznámila spuštění portálu Alza Marketplace, jenž spojuje dva stávající programy pro externí dodavatele Alza Dropshipment a Alza Partner. Cílem je díky postupnému snižování bariéry pro zapojení dodavatelů urychlit rozšiřování nabídky pro zákazníky.
Alza vyzdvihuje, že na novém portálu mohou všichni partneři spravovat své nabízené portfolio zboží i poukazů na jednom místě. Tímto krokem e-shop ještě více otevírá svou online platformu českému trhu a zjednodušuje registraci, sestavení nabídky i její správu.
„Rozvoj Marketplace je jednou z cest, díky nimž můžeme zákazníkům nabízet širší nabídku zboží ze stále více kategorií, jako je alkohol, nábytek nebo módní zboží,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.
Partnerský prodej na Alze roste
Společnost upřesňuje, že během loňského roku se do programů partnerského prodeje na Alze zapojilo více než tisíc dodavatelů, kteří přes ně nabízejí přes 300 tisíc položek fyzického zboží a poukazů. Na konci loňského roku Alza přidala do nabídky i partnerské poukazy na zboží a služby.
Alza.cz začala svůj program partnerského prodeje rozvíjet na konci roku 2019. S nástupem covidové krize a zavíráním kamenných provozoven se jeho prostřednictvím rozhodla pomoci postiženým firmám. Díky automatizaci urychlila proces napojování partnerů i zalistování jejich zboží na e-shop.
Za loňský rok a začátek toho letošního se tak podle internetového prodejce připojilo přes dvě stě nových partnerů. Obrat z této formy prodeje dle společnosti vzrostl loni o 300 % a podobné tempo růstu drží i letos.
Zdroj: Alza.cz