Společnost Alza.cz, nákupní rádce Heureka.cz a asociace APEK vydaly společné prohlášení, ve kterém se ohrazují vůči blíže nespecifikovaným zprávám týkajícím se riskantnosti nákupu vánočních dárků na internetu.
„Nevíme, zda se nejedná jen o účelové zprávy, které mají přivést ještě více lidí do přeplněných nákupních center. Kvůli těmto zprávám každopádně vzniká mylný dojem, že nakoupit dárky online je v těchto dnech riskantní,“ uvedl šéf marketingu Alzy Jan Sadílek.
To, že se tři subjekty jako Alza, Heureka a APEK rozhodnou takto spojit síly, je podle vyjádření ukazatelem toho, že zprávy o nespolehlivosti e-shopů poškozují celé odvětví elektronické komerce bez ohledu na konkrétní hráče.
Asociace pro elektronickou komerci ústy svého výkonného ředitele Jana Vetyšky uvedla, že e-shopy jsou na vánoční sezonu dobře připraveny a počítají s tím, že 86 % českých uživatelů internetu chce letos nakoupit on-line alespoň část dárků.
Zdroj: Alza.cz