Společnost Alza.cz uvedla, že firmy a dodavatelé, které v těchto dnech zasáhlo uzavření kamenných provozoven či pokles prodejů, mohou své zboží nově nabízet skrze e-shop Alza.cz. E-shop navíc zrychlil proces registrace nových partnerů.
Novým opatřením chce vyjít vstříc především těm výrobcům a dodavatelům, kteří museli v současné situaci uzavřít své kamenné obchody nebo zažívají výpadky příjmů kvůli omezení poptávky zákazníků.
Přihlásit se mohou firmy z široké škály odvětví, přičemž zalistování produktů a zahájení prodeje nyní podle Alzy trvá v řádů dnů. Už nyní v oblasti tzv. dropshipmentu spolupracuje s desítkami firem z oblastí od knih až po auto-moto.
„Alza partnerům poskytne kompletní zázemí a infrastrukturu – např. oslovení milionů zákazníků, kteří každý den navštíví web, síť více než 2 000 výdejních míst, call centrum dostupné nonstop či rychlé způsoby doručení,“ říká obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena.
Bena dodává, že na partnerech je pouze zajištění a správa vlastních skladových zásob a expedice objednávky přímo k zákazníkovi. Alza na sebe přebere i zpracování objednávky, zákaznický servis včetně vratek a reklamací a partnerů nabízí také IT podporu.
Společnost uvádí, že díky automatizaci systému při splnění podmínek spolupráce trvá zalistování produktů a zahájení prodeje v průměru 2 až 4 dny namísto původních cca 4 týdnů.
Zdroj: Alza.cz