E-shop Alza.cz oznámil, že se rozhodl dále rozvíjet spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem a rozšiřuje tak nabídku produktů a služeb. Nově budou mít vybraní zákazníci k dispozici například vlastního obchodníka.
Mezi další služby patří i řešení na míru, rychlé dodání, flexibilní možnosti financování a nabídka poukazů na nákup na Alze jako dárek pro zaměstnance. Novinkou je pak instalace softwaru na místě i na dálku.
„Věříme, že dokážeme vyhovět jakýmkoliv požadavkům firem i veřejných institucí. Náš B2B program není vyhrazen pouze pro velké klienty, ale jsme schopni ušít nabídku na míru třeba i malému pekaři,“ říká ředitel vývoje byznysu v Alza.cz Jaromír Řánek.
Firmy mají zájem i o domácí elektro
Alza.cz uvádí, že mezi nejoblíbenější produkty pro firemní klientelu patří notebooky, monitory, mobilní telefony, domácí elektro, televize, audio-video nebo komponenty. Roste však i odběr kávovarů, ergonomických křesel či tiskáren a spotřebního materiálu.
E-shop upřesňuje, že meziročně nejvíc rostly segmenty hraček (61 %), kancelářských potřeb (54 %) nebo nositelné elektroniky a bílého elektra – shodně 49 %. Při odběru většího množství produktů mohou firmy získat množstevní slevu.
Další novinkou pro B2B segment jsou komplexní servisně-instalační služby online či u zákazníka. Firemním klientům vychází Alza vstříc a nově si mohou zakoupit nejen potřebné zařízení, ale i služby spojené se zprovozněním zařízení a jejich údržbou.
V případě, že firma řeší cash-flow a ráda by své výdaje rozložila do delšího časového období, Alza nabízí například prodlouženou splatnost, nákup znoží na leasing či pronájem elektroniky skrz službu Alza Neo.
Zdroj: Alza.cz