E-commerce skupina Allegro zveřejnila své obchodní výsledky za druhé čtvrtletí letošního roku. Polské aktivity společnosti, které tvoří největší podíl na celkovém podnikání, zrychlily meziroční růst hrubého objemu prodaného zboží na 16 % a tržeb na 22,3 %.
Počet aktivních zákazníků dosáhl nového maxima 13,6 milionu. Allegro zároveň zahájilo konsolidaci v dubnu nabytých Mall Group a WE|DO a připravuje nasazení svého tržiště pro obchodníky třetích stran i v České republice.
„Vidíme obrovskou příležitost k dalšímu růstu a naším cílem je posilovat nejen v Polsku, ale i mimo něj, a oslovovat tak nové zákazníky po celé Evropě,“ uvedl Roy Perticucci, generální ředitel společnosti Allegro.
Slibné výsledky Mallu
Druhé čtvrtletí skupina zahájila koupí společností Mall a WE|DO a cílí na to stát se jednotnou organizací působící nejen v jedné, ale v šesti zemích světa. Na Mall.cz již vstoupili první polští obchodníci a první čeští obchodníci zároveň debutovali na Allegro.pl.
Hrubý objem prodaného zboží generovaný obchodníky na tržišti Mallu byl podle údajů e-commerce skupiny ve druhém čtvrtletí o 53,6 % vyšší než v předchozím roce.
Cílem skupiny Allegro je implementovat model tržiště založený převážně na nabídkách třetích stran (3P) v celém regionu a upevnit si status preferované platformy pro všechny zákazníky – kupující i obchodníky – i v mezinárodním měřítku.
Allegro.com je již k dispozici v České republice a skupina se chystá od příštího roku integrovat svou platformu v celé střední a východní Evropě, přičemž se v následujících měsících zaměří na zapojení kupujících a také na správu zásob a kapitálu.
Zdroj: Allegro
Nové články do mailu
Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.