Skupina Allegro, jejíž součástí jsou i společnosti Mall a WE|DO, oznámila, že její polská část ve třetím čtvrtletí zvýšila tržby o 32 % na 1,63 miliardy zlotých. Tržby včetně Mallu a WE|DO pak ve sledovaném období vyskočily o 88 %.
„Naším hlavním cílem je posílit svou pozici v Polsku a navyšovat svůj tržní podíl v zahraničí prostřednictvím rozšiřování základny loajálních obchodníků a zákazníků,“ nastiňuje plány Roy Perticucci, generální ředitel společnosti Allegro.
„Klíčové je nyní zavést náš tržní model na mezinárodní úrovni – počínaje Českem v příštím roce. K dosažení tohoto cíle postupujeme rychlým tempem. Současně se chceme zaměřit na řízení nákladů v celé skupině, abychom mohli nadále investovat do našeho rozvoje,“ dodává.
Pokračují tak přípravy na spuštění integrovaného tržiště v České republice. Allegro chce zvýšit hodnotu nové organizace jednak plánovaným spuštěním platformy 3P v České republice, jednak zlepšením výsledku hospodaření 1P byznysu Mallu.
Zdroj: Allegro