Skupina Allegro oznámila, že ve třetím čtvrtletí překonala růst maloobchodního trhu a splnila tak všechny své výhledové cíle. Přehled hospodaření skupiny se zaměřuje převážně na polský, tedy domácí trh Allegra, zmiňuje však i zajímavá čísla pro český trh.
Aplikace Allegro je dvojkou žebříčku nejstahovanějších aplikací v České republice a tři měsíce po plném spuštění marketplace generují allegro.cz a dosavadní značky skupiny Mall a CZC dohromady největší návštěvnost v české e-commerce.
„Ve třetím čtvrtletí jsme splnili všechna svá finanční očekávání, polské operace společnosti Allegro dosáhly silných výsledků a naše nově spuštěné tržiště allegro.cz rychle nabírá na obrátkách,“ shrnul Roy Perticucci, generální ředitel společnosti Allegro.
„Kromě příprav na vrcholnou nákupní sezónu náš tým již nyní pracuje na spuštění nových platforem na slovenském, maďarském, slovinském a chorvatském trhu během roku 2024, přičemž tržiště allegro.cz je pro nás v tomto směru určitým návodem,“ upřesnil.
Zdroj: Allegro