Alibaba musí fungovat globálně, jinak padne, říká nový CEO

15. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: IDG News Service
Čerstvě jmenovaný šéf Alibaby Daniel Zhang má jasnou prioritu - proměnit společnost z lokálního na globálního hráče.

Daniel Zhang (na fotografii), nový CEO čínského internetového obchodníka Alibaba, má jasno v tom, co bude v nejbližší době hlavní prioritou jeho společnosti – globální expanze.

V projevu, který přednesl před zaměstnanci společnosti, hovořil o mohutných investicích do nových i stávajících zámořských operací.

Alibaba má silnou základnu v Číně, kde provozuje tamní dva největší on-line obchody Tmall.com a Taobao Marketplace. Pokud však nedojde ke globalizaci jeho aktivit, společnost podle Zhanga padne.

Expanze se nemá týkat pouze e-komerčních aktivit (Alibaba již například provozuje platformu AliExpress, která prodává čínské zboží zahraničním zákazníkům), ale i cloudových služeb. Alibaba je jejich předním poskytovatelem na čínském trhu a rád by pronikl na ten americký.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS