Alibaba Cloud za svůj poslední fiskální kvartál končící v červnu překonala jeden milion platících zákazníků.
Oproti předchozímu čtvrtletí se počet klientů zvýšil o 137 tisíc, což přispělo k 96% meziročnímu růstu výnosů z cloudových služeb Alibaby. Celkově za kvartál Alibaba Cloud vydělal 2,431 miliardy čínských juanů (8,9 miliardy korun).
Ve stejném čtvrtletí však společnost vygenerovala ztrátu před zdaněním a odpisy ve výši 103 milionů juanů (342 milionů korun). Před rokem její ztráta čítala 158 milionů juanů.
Je pravděpodobné, že Alibaba pokračuje v investicích do cloudového byznysu, což se odráží v ziskovosti.
V červenci 2015 společnost odhalila plány nalít miliardu dolarů do svého cloudového byznysu, a podpořit tak globální růst. Na druhou stranu výnos na uživatele se zvyšuje, což znamená, že se Alibaba Cloudu daří generovat příjmy ze služeb s vyšší přidanou hodnotou.
Zdroj: IDG News Service