Alexandra Kurzová vede marketing Sony v ČR a na Slovensku

30. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Sony
Společnost Sony ohlásila s příchodem léta personální změnu na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Alexandra Kurzová má ve své nové funkci na starosti produktový marketing, PR aktivity a budování povědomí o značce Sony pro český a slovenský trh.

V Sony působí od září 1995 a v průběhu let prošla řadou pozic pro český i slovenský trh. Od roku 2013 pracovala na regionální pozici pro oblast střední a jihovýchodní Evropy.

Mezi její kompetence patřily plánování, organizace, obchodní a marketingové strategie a vedení týmu.

Do pobočky pro Českou a Slovenskou republiku se vrátila v dubnu 2018 a od téhož měsíce, začala působit na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

V oblasti marketingu jsem chtěla zůstat i do budoucna, protože je to odvětví, které se stále vyvíjí. Navíc je to práce kreativní a člověk tak stále získává nové poznatky a zkušenosti, a to mě baví,“ uvedla Alexandra Kurzová v oznámení.

Zdroj: Sony

Čtěte dále

ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program