Hlavní navigace

Alexandra Hůlková a Jan Brachtl posilují marketing společnosti Dodo

30. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DoDo
Hůlková přichází ze společnosti Bezrealitky, Brachtl působil v Huawei či Fragile.

Technologicko-logistická firma Dodo oznámila, že posiluje svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky Dodo přišla po letech působení ve vedoucích marketingových pozicích Alexandra Hůlková. S cílem zefektivnit digitální aktivity rozšiřuje tým také Jan Brachtl.

Hůlková přichází Doda po více než deseti letech působení v poradenské firmě Enovation. Následně se přesunula do společnosti Bezrealitky, kde měla na starost především nastavení nové digitální strategie společnosti i nové identity značky.

V nové roli bude zodpovědná za brand management a etablování značky na německém trhu a postupem času i komunikační aktivity spojené s další zahraniční expanzí. S tou jí bude pomáhat také Jan Brachtl, který do firmy nastupuje na pozici digitálního manažera.

Brachtl působí v oblasti marketingu více než deset let. Dva roky byl součástí e-commerce týmu v nadnárodní společnosti Studio Moderna, dalších osm let se pohyboval ve finančním sektoru. Poslední dva roky působil jako digitální manažer ve společnosti Huawei Czech a v digitální agentuře Fragile.

ICTS24

Jeho hlavním úkolem ve společnosti Dodo bude především rozšíření a zefektivnění digitálních aktivit společnosti napříč všemi trhy, kde značka aktuálně působí.

Zdroj: Dodo

Čtěte dále

Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli