Alena Sochorová je obchodní ředitelkou pro velké zákazníky Microsoftu v ČR a SR

5. 2. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Microsoft
Jako obchodní ředitelka pro segment velkých zákazníků v České republice a na Slovensku se bude zaměřovat na posilování pozice Microsoftu jako strategického poradce pro digitální transformaci velkých organizací.

Společnost Microsoft oznámila, že k 1. 2. 2019 jmenovala Alenu Sochorovou na pozici obchodní ředitelky pro významné zákazníky v České republice a na Slovensku.

Na nové pozici bude zodpovídat za posilování pozice Microsoftu jako strategického poradce pro digitální transformaci velkých organizací s důrazem na zodpovědné využití umělé inteligence.

Sochorová si zároveň ponechá funkci šéfky týmu pro umělou inteligenci. K Microsoftu původně nastoupila v říjnu loňského roku na pozici ředitelky strategie pro digitální transformaci. 

Před příchodem do Microsoftu působila dvě dekády ve společnosti Accenture, posledních sedm let jako výkonná ředitelka pro konzultační služby v odvětví telekomunikací, médií a technologií. 

Sochorová je absolventkou MUNI. Ve volném čase se věnuje svým dvěma synům, psovi, dvěma kočkám a velké zahradě. Mezi její koníčky patří četba, navštěvování koncertů a sledování filmů.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě