Certifikace umožňují společnosti Alef Nula nabízet podporu v oblasti konzultací, designu, prodeje, instalací a servisní podpory v zakázkách spojených s technologií Cisco Telepresence a Cisco Contact Center Enterprise.
Řešení Cisco Telepresence umožňuje komunikovat na dálku prostřednictvím konferenčních videohovorů v HD kvalitě 1080p až na třech 65" panelech.
Cisco Unified Contact Center Enterprise poskytuje funkce směrování kontaktů, zpracování hovorů, integrace počítače a síťové telefonie (CTI) a multimediální komunikace s kontakty v infrastruktuře, která je postavená na protokolu IP.
Kompletní podpora pro Unified Communications
Získáním těchto osvědčení Alef dokončil všechny požadavky na certifikaci v oblasti Unified Communications. Partnerům a zákazníkům tak může nabídnout komplexní podporu v oblasti předprodejní podpory, implementací a poprodejní podpory.
Distributora může také zajistit živé ukázky a seznámit zákazníky s technologií v demo prostorech. Prodejní partneři si po dohodě mohou technologie zapůjčit k testování ve vlastní infrastruktuře.
Zdroj: Alef Nula, ChannelWorld