Společnost Allegro, jeden z deseti největších internetových obchodů na světě, dokončila převzetí společností Mall Group a We|Do v hodnotě 881 milionů eur. Spojení v první řadě podpoří pokračující mezinárodní expanzi rozšířené skupiny.
Dále umožní obchodníkům z celého regionu i mimo něj těžit z toho, že mohou díky jedinému zalistování své výrobky prodávat napříč zeměmi. Zároveň poskytne desítkám milionů spotřebitelů v EU pohodlný přístup k širšímu sortimentu.
„Naším cílem je stát se jedničkou v online nakupování ve všech zemích, kde skupina působí, a to i díky pokročilým nástrojům pro obchodníky, které nám umožňují nabídnout nejširší nabídku za nejvýhodnější ceny,“ popisuje generální ředitel společnosti Allegro François Nuyts.
Spojení rozšíří působnost společné platformy napříč Polskem, Českou republikou, Slovenskem, Maďarskem, Slovinskem a Chorvatskem a dle Allegra téměř zdvojnásobí její potenciální tržní zásah v zemích s atraktivními základními podmínkami pro elektronické obchodování.
Expanze jede na plné obrátky
Pod jednu střechu přináší řadu regionálních značek – včetně Mall, We|Do, mimovrste, czc.cz a samozřejmě Allegro, Ceneo, eBilet a One – a zároveň spojuje zkušený mezinárodní tým více jak 7 150 expertů s odbornými znalostmi v oblasti inovací v e-commerce.
Allegro posílí partnerský prodej, tedy 3P byznys, skupiny Mall Group, zatímco obchodníci na společné platformě budou moci postupně využívat věrnostní program Smart! a také řadu věrnostních výhod, jako je doručení zdarma, možnost odložené platby Allegro Pay nebo přístup do B2B platformy.
„Společně chceme stavět na tom nejlepších z našich světů a rozšířit náš jedinečný model tak, abychom byli pro zákazníky z východní a střední Evropy stále nákupní destinací číslo jedna,“ doplnil generální ředitel Mall Group Jan Hanuš.
Allegro dodává, že platformy a společnosti se budou sjednocovat postupně, zatímco implementace strategických řešení pro klienty v rámci skupiny bude zahájena okamžitě.
Zdroj: Mall Group