Zvěsti nelhaly, společnost Adobe oficiálně potvrdila akvizici firmy Marketo. Díky obchodu v hodnotě 4,75 miliardy dolarů Adobe získá cloudovou marketingovou platformu, a výrazně tak posílí svou pozici v této poměrně „žhavé“ oblasti.
„Akvizice Marketa posílí náskok Adobe v oblasti uživatelské zkušenosti pro oblasti B2B i B2C. Adobe Experience Cloud se díky ní stane srdcem veškerých marketingových aktivit,“ netají se nadšením výkonný viceprezident Adobe Brad Rencher.
Z technického hlediska dojde ke sloučení platformy Marketa a jejích funkcí pro cílený marketing založený na správě zákaznických účtů s analytickými, obsahovými, personalizačními a reklamními nástroji v rámci Adobe Experience Cloud.
Výsledkem se má stát ucelené řešení, které umožní B2B společnostem navrhovat, spravovat a řídit marketingové kampaně o libovolném rozsahu. Akvizice, která ještě podléhá schválení ze strany regulátorů, by měla být uzavřena do konce tohoto roku.
Adobe kromě samotné platformy získá také ekosystém Marketa, který má v tuto chvíli čítat zhruba 5 000 velkých zákazníků po celém světě, okolo 500 globálních partnerů a samozřejmě také desítky tisíc firem, na které cílí konkrétní kampaně v rámci platformy.
Zdroj: IDG News Service