Adobe kupuje Marketo za 4,75 miliardy dolarů, posílí tak svou nabídku marketingových řešení

26. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Velká akvizice posílí platformu Adobe Experience Cloud a pomůže výrobci konkurovat jeho rivalům v perspektivní oblasti cloudového marketingu, jako jsou Salesforce, Oracle nebo Microsoft.

Zvěsti nelhaly, společnost Adobe oficiálně potvrdila akvizici firmy Marketo. Díky obchodu v hodnotě 4,75 miliardy dolarů Adobe získá cloudovou marketingovou platformu, a výrazně tak posílí svou pozici v této poměrně „žhavé“ oblasti.

Akvizice Marketa posílí náskok Adobe v oblasti uživatelské zkušenosti pro oblasti B2B i B2C. Adobe Experience Cloud se díky ní stane srdcem veškerých marketingových aktivit,“ netají se nadšením výkonný viceprezident Adobe Brad Rencher.

Z technického hlediska dojde ke sloučení platformy Marketa a jejích funkcí pro cílený marketing založený na správě zákaznických účtů s analytickými, obsahovými, personalizačními a reklamními nástroji v rámci Adobe Experience Cloud.

Výsledkem se má stát ucelené řešení, které umožní B2B společnostem navrhovat, spravovat a řídit marketingové kampaně o libovolném rozsahu. Akvizice, která ještě podléhá schválení ze strany regulátorů, by měla být uzavřena do konce tohoto roku.

bitcoin školení listopad 24

Adobe kromě samotné platformy získá také ekosystém Marketa, který má v tuto chvíli čítat zhruba 5 000 velkých zákazníků po celém světě, okolo 500 globálních partnerů a samozřejmě také desítky tisíc firem, na které cílí konkrétní kampaně v rámci platformy.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě