Adobe Creative Cloud ukončuje prodej krabic, retail nepřijde zkrátka

9. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Společnost Adobe již dříve oznámila ukončení prodeje krabicových licencí a přechod na tzv. Creative Cloud. Jakou náhradu má pro retail?

O novém způsobu licencování a přechodu prodeje softwaru Adobe na předplatné v cloudu se dozvíte více zde.

Tzv. Creative Cloud je dostupný v několika variantách. Pro běžné koncové uživatele je určen balík Creative Cloud Membership (CCM) se všemi aplikacemi a rozšířeními CS6 Master Collection za 49,99 eur měsíčně na uživatele.

Pro pracovní skupiny Adobe nabízí Creative Cloud for Teams (CCT) za 69,99 eur měsíčně. Licenci drží firma a může ji pružně přidělovat různým zaměstnancům. Tuto verzi mohou prodávat autorizovaní reselleři Adobe.

Pro držitele licence libovolného produktu CS3 či novějšího poskytuje Adobe v prvním roce členství slevy.

Retailoví partneři ukončením prodeje krabicových licencí nepřijdou zkrátka. Namísto krabic budou moci prodávat jednotlivé produkty z Creative Cloudu prostřednictvím POS (Point of Sales) aktivačních kartiček.

ICTS24

Cena by se měla být stejná, tedy kolem 49,99 eur měsíčně nebo 600 eur za celý rok za celý balík.

Existuje také třetí, podniková, verze – Creative Cloud for enterprise – kterou mohou korporacím dodávat autorizovaní systémoví integrátoři.

Zdroj: Adobe, IDG News Service

Čtěte dále

Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících