AdMonitoring: Za předvánoční kampaně nejvíce utrácely Alza.cz, Internet Mall a Allegro Group

14. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Podle měření AdMonitoring padlo na listopadové on-line kampaně v ČR celkově 757 milionů korun.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky listopadového šetření projektu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu. Výsledky ukázaly, že za display reklamu bylo v ČR za listopad utraceno 757 milionů korun.

Největším zadavatelem byl e-tail Alza.cz, který nakoupil reklamní prostor za 40,2 milionu korun. Ve srovnání s říjnem (25 milionů) Alza v listopadu utratila o 60 % více.

Druhý největší prostor si zaplatil Internet Mall (35 milionů) a třetí Allegro Group CZ (14,1 milionu).

V meziročním srovnání došlo v letošním listopadu 16% vzrůstu výdajů na display kampaně.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani