Admonitoring: V dubnu na webu nejvíce inzeroval Internet Mall

19. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
První tři místa mezi největšími on-line inzerenty dubna obsadily e-taily, které v ceníkových cenách utratily 38,9 milionu korun.

První tři místa v žebříčku zadavatelů on-line reklamy v dubnu patřila e-tailům. Největším zadavatelem byl Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 14,8 milionu korun.

Druhý skončil prodejce Czc.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 14,5 milionu korun. Na třetím příčce se umístla Alza.cz, která využila reklamu v hodnotě 9,6 milionu korun.

Všechny hodnoty jsou v ceníkových cenách bez započítání reálných slev. Vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Celkově v dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst o 3 %, přičemž zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 455 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS