Admonitoring: V dubnu na webu nejvíce inzeroval Internet Mall

19. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
První tři místa mezi největšími on-line inzerenty dubna obsadily e-taily, které v ceníkových cenách utratily 38,9 milionu korun.

První tři místa v žebříčku zadavatelů on-line reklamy v dubnu patřila e-tailům. Největším zadavatelem byl Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 14,8 milionu korun.

Druhý skončil prodejce Czc.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 14,5 milionu korun. Na třetím příčce se umístla Alza.cz, která využila reklamu v hodnotě 9,6 milionu korun.

Všechny hodnoty jsou v ceníkových cenách bez započítání reálných slev. Vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Celkově v dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst o 3 %, přičemž zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 455 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA