AdMonitoring: Řijnovému žebříčku zadavatelů on-line reklamy vévodily e-taily

14. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
První příčku žebříčku drží v roce 2014 téměř výhradně Internet Mall, říjen nebyl výjimkou. Druhý největší reklamní prosto využila Alza.cz, třetí pak CZC.cz.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky měření AdMonitoring za říjen 2014. Šetření ukázalo, že zadavatelé on-line reklamy využili během řijna reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 667 milionů korun. To je o 12 % více než v září a o 1 % méně než v říjnu 2013.

První tři příčky v říjnu obsadily internetové obchody. Největším zadavatelem byl Internet Mall,který využil reklamní prostor v hodnotě 26,3 milionů korun. Na druhém místě skončila Alza.cz s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a na třetím místě CZC.cz s prostorem v hodnotě 17,5 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC