AdMonitoring: Po prázdninách zadal nejvíc on-line reklamy Internet Mall

17. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Po sezónním prázdninovém propadu internetové display reklamy došlo v září opět k oživení investic.

Zadavatelé využili v září 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v srpnu. Meziročně se ceníkové výdaje podle monitoringu zvýšily o 5 %. Vyplývá to z údajů měření AdMonitoring společnosti Mediaresearch.

Největším zadavatelem byl e-tail Internet Mall, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 23,4 milionů korun. Na druhém místě byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel nákupního rádce Heureka.cz) s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčka patřila dalšímu e-tailu CZC.cz, s reklamou v hodnotě 16,7 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Věk umělé inteligence, globální investice do infrastruktury pro AI útočí na stamiliardovou hranici
IDC: Věk umělé inteligence, globální investice do infrastruktury pro AI útočí na stamiliardovou hranici
Zaostřeno na storage: Odpovídá Václav Štajner (QNAP Systems)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Václav Štajner (QNAP Systems)
Thein posiluje v digitálních technologiích, kupuje CubeTeam
Thein posiluje v digitálních technologiích, kupuje CubeTeam
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Shusuke Aoki jmenován generálním ředitelem Panasonic Connect Europe
Shusuke Aoki jmenován generálním ředitelem Panasonic Connect Europe
IDC: Nositelná elektronika se rozvětvuje, dramatický růst je už ale minulostí
IDC: Nositelná elektronika se rozvětvuje, dramatický růst je už ale minulostí