AdMonitoring: Listopadovému žebříčku zadavatelů reklamy opět vévodily e-shopy

12. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Zadavatelé celkem využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 723 milionů korun. Nejvíce utratila Alza.cz.

Podle zprávy šetření AdMonitoring agentury Mediaresearch využili zadavatelé on-line display reklamy v listopadu 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 723 milionů korun. To přestavuje částku meziměsíčně o 8 % vyšší, ale meziročně o 4 % nižší.

Na prvních třech místech se ocitly stejné subjekty jako v říjnu, pouze v jiném pořadí. Největší reklamní prostor využila Alza.cz, celkem za 36,2 milionů korun. Na druhém místě se umístil Internet Mall s inzercí v hodnotě 29,5 milionů a první trojici uzavřelo CZC.cz, které umístilo reklamu v hodnotě 27,4 milionů.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA