AdMonitoring: Listopadové on-line reklamě vévodila Alza

17. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Do první trojice se vešel další velký internetový obchodník Mall.cz. Zadavatelé v listopadu celkem využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 740 milionů Kč.

Zadavatelé internetové display reklamy využili v listopadu 2015 inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 740 milionů korun, což představuje meziroční nárůst 2,3 % a meziměsíční nárůstu o 13 %. Údaje přinesla pravidelná zpráva projektu AdMonitoring zajišťovaného společností Nielsen Admosphere.

Na vrcholu listopadového žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Alza.cz, který v listopadu využil reklamní prostor v hodnotě 37,3 milionu korun.

Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 18,1 milionu společnost Porsche Česká republika a na třetí pozici se umístil další internetový obchodník, Internet Mall, s reklamním prostorem v hodnotě 17,9 milionu korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS