AdMonitoring: Lednovému žebříčku on-line inzerentů vévodilo CZC.cz

18. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun. Celkem zadavatelé využili prostor za 423 milionů, což představuje meziroční nárůst o 8 %.

Podle údajů projektu AdMonitoring provozovaného společností Nielsen Admosphere využili zadavatelé internetové reklamy v lednu 2016 prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o 8 % více než v lednu roku 2015.

Největším lednovým zadavatelem byl internetový obchodník CZC.cz, který využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost LMC s využitým reklamním prostorem v hodnotě 20,1 milionu korun. Třetím největším zadavatelem pak byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka), která umístila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS