AdMonitoring: Internet Mall zůstal i v červnu největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
E-tail Internet Mall vévodil žebříčku zadavatelů on-line display reklamy již třetí měsíc v řadě.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl i v červnu největším zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. E-tail využil reklamní prostor v hodnotě 30,6 milionu korun.

I druhé místo v červnu obsadil e-tail, konkrétně CZC.cz s inzercí v hodnotě 20,2 milionu korun. Třetím největším zadavatelem byl vyhledávač slev Skrz.cz s reklamou v hodnotě 12,7 milionů korun.

Celkově čeští zadavatelé internetové display reklamy během června 2014 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 573 milionů korun. To představuje 8% meziměsíční a 0,2% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS