AdMonitoring: Internet Mall v květnu obhájil pozici největšího on-line inzerenta

17. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internet Mall využil prostor v ceníkové hodnotě 19,5 milionu korun, druhá byla Alza.cz, která utratila 13,1 milionu korun.

Zadavatelé internetové display reklamy využili v květnu 2015 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 530 milionů korun, což je o 17 % více než v předchozím měsíci. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který provozuje společnost Nielsen Admosphere.

Největším zadavatelem byl, stejně jako v dubnu, internetový obchodník Internet Mall, který během května využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionu korun.

Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 13,1 milionu korun a třetí příčku obsadila Česká spořitelna s reklamou v hodnotě 12,5 milionu korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Fortinet: Zaměstnanci jsou na tom s povědomím o kyberbezpečnosti hůř než vloni
Fortinet: Zaměstnanci jsou na tom s povědomím o kyberbezpečnosti hůř než vloni
Datart: Stále více domácností se pyšní přídomkem chytré
Datart: Stále více domácností se pyšní přídomkem chytré
Aleš Šafář (TP-Link): Rozrůstáme se do dalších směrů
Aleš Šafář (TP-Link): Rozrůstáme se do dalších směrů
Canalys: Co máte v uších? Chytré audio je na úspěšné vlně, trh vystřelil o 15 %
Canalys: Co máte v uších? Chytré audio je na úspěšné vlně, trh vystřelil o 15 %
Petr Zahálka je novým obchodním ředitelem Thein Security
Petr Zahálka je novým obchodním ředitelem Thein Security
HP v Budapešti předalo ocenění nejlepším partnerům roku 2024
HP v Budapešti předalo ocenění nejlepším partnerům roku 2024