AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem on-line reklamy

17. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník v srpnu využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 21,1 milionu korun. Celkově zadavatelé nakoupili prostor a 429 milionů korun, což je o 3 % více než v srpnu 2014.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila sprnové výsledky šetření AdMonitoring, které sleduje český trh internetové reklamy. Zadavatelé v srpnu 2015 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 3 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se již téměř tradičně umístil on-line obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionu korun.

Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionu korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA