AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Celkově byl využit prostor v ceníkové hodnotě 418 milionů, o 7 % více než v srpnu 2013.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl v srpnu 2014 největším tuzemským zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. Společnost využila reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionu korun.

Na druhém místě skončilo CZC.cz, které využilo prostor za 16,3 milionu korun. Na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.

Celkově využili čeští zadavatelé internetové display reklamy během sprna 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun. To představuje 1% meziměsíční pokles, zároveň však 7% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC