AdMonitoring: I v prosinci 2014 byly e-shopy největšími zadavateli on-line reklamy

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internet Mall, Alza.cz a CZC.cz obsadily první příčky žebříčku zadavatelů reklamy v posledním měsíci loňského roku. Celkem byl v prosinci využit reklamní prostor za 629 milionů korun.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2014. Zadavatelé on-line reklamy během tohoto měsíce využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 629 milionů korun. Tato částka představuje meziměsíční pokles o 14 %. V meziročním srovnání jsou výsledky srovnatelné.

Podobně jako po většinu roku se na prvních příčkách žebříčku zadavatelů i v prosinci objevili internetoví obchodníci. Tabulce již téměř tradičně vévodil Internet Mall, který využil reklamní prostor v hodnotě 25,4 milionu korun. Druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun. Jako třetí se pak umístilo CZC.cz s reklamou v hodnotě 20,8 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky