AdMonitoring: I v prosinci 2014 byly e-shopy největšími zadavateli on-line reklamy

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internet Mall, Alza.cz a CZC.cz obsadily první příčky žebříčku zadavatelů reklamy v posledním měsíci loňského roku. Celkem byl v prosinci využit reklamní prostor za 629 milionů korun.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2014. Zadavatelé on-line reklamy během tohoto měsíce využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 629 milionů korun. Tato částka představuje meziměsíční pokles o 14 %. V meziročním srovnání jsou výsledky srovnatelné.

Podobně jako po většinu roku se na prvních příčkách žebříčku zadavatelů i v prosinci objevili internetoví obchodníci. Tabulce již téměř tradičně vévodil Internet Mall, který využil reklamní prostor v hodnotě 25,4 milionu korun. Druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun. Jako třetí se pak umístilo CZC.cz s reklamou v hodnotě 20,8 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC