AdMonitoring: I v březnu byl největším zadavatelem on-line reklamy CZC.cz

15. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Celkově v březnu 2015 zadavatelé za display reklamu utratili 440 milionů korun, což představuje 7% meziměsíční nárůst, zároveň však i 10% meziroční pokles.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky svého šetření AdMonitoring za březen 2015. Výsledky ukazují, že zadavatelé internetové display reklamy v tomto měsíci využili prostor v ceníkové hodnotě 440 milionů korun.

Oproti únoru to představuje 7 % nárůst, ve srovnání s březnem 2014 se však částka o 10 % snížila.

Stejně jako v prvních dvou měsících tohoto roku se na prvním místě žebříčků největších zadavatelů objevil internetový obchodník CZC.cz, který v březnu využil prostor v ceníkové hodnotě 18,9 milionu korun.

Další e-taily tentokrát v první trojici zadavatelů chyběly. Na druhé příčce se umístila společnost Porche Česká republika, která za reklamu utratila 11 milionů korun, a těsně třetí skončil operátor Vodafone s inzercí v hodnotě 10,6 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky