AdMonitoring: I v březnu byl největším zadavatelem on-line reklamy CZC.cz

15. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Celkově v březnu 2015 zadavatelé za display reklamu utratili 440 milionů korun, což představuje 7% meziměsíční nárůst, zároveň však i 10% meziroční pokles.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky svého šetření AdMonitoring za březen 2015. Výsledky ukazují, že zadavatelé internetové display reklamy v tomto měsíci využili prostor v ceníkové hodnotě 440 milionů korun.

Oproti únoru to představuje 7 % nárůst, ve srovnání s březnem 2014 se však částka o 10 % snížila.

Stejně jako v prvních dvou měsících tohoto roku se na prvním místě žebříčků největších zadavatelů objevil internetový obchodník CZC.cz, který v březnu využil prostor v ceníkové hodnotě 18,9 milionu korun.

Další e-taily tentokrát v první trojici zadavatelů chyběly. Na druhé příčce se umístila společnost Porche Česká republika, která za reklamu utratila 11 milionů korun, a těsně třetí skončil operátor Vodafone s inzercí v hodnotě 10,6 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS