Admonitoring: CZC.cz byl v únoru největším on-line inzerentem

17. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Největším zadavatelem internetové display reklamy byl v únoru e-tail CZC.cz. Druhá byla Alza.cz.

Vrchol žebříčku zadavatelů opět patřil internetovému prodejci CZC.cz, který v únoru využil on-line prostor v hodnotě 22,2 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 15,4 milionů. Na třetím místě pak skončil mobilní operátor Vodafone - ten v únoru vystavil reklamu v hodnotě 11,8 milionů korun.

Meziroční srovnání ukazuje, že hodnota využitého inzertního prostoru byla v únoru letošního roku srovnatelná se stejným měsícem roku 2014 – celkem využitý inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 410 milionů korun představuje meziměsíční nárůst o 18 %.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS