AdMonitoring: CZC.cz byl v lednu největším on-line inzerentem

18. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Podle projektu AdMonitoring v lednu 2015 zaznamenala internetová display reklama výrazný meziměsíční pokles. Největšími zadavateli byli e-taileři.

Třemi největšími zadavateli on-line display reklamy byli v lednu internetoví obchodníci. První se umístil server CZC.cz, který v lednu využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 13,3 milionu korun.

Druhá skončila Alza.cz s reklamním prostorem v hodnotě 11,6 milionu korun a třetí místo obsadil Internet Mall, který umístil reklamu v hodnotě 10,3 milionu korun.

Celkem zadavatelé využili reklamní prostor v souhrnné ceníkové hodnotě 349 milionů korun, což je o 44 % méně než v prosinci.

Celkový pokles výdajů do display reklamy se projevil i v meziročním srovnání, oproti výsledkům stejného měsíce roku 2014 AdMinitoring zaznamenal propad o 18 %.

Údaje vychází z projektu, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi