AdMonitoring: Alza byla největším prosincovým zadavatelem on-line reklamy

15. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetová display reklama zaznamenala v prosinci meziroční nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 664 milionů korun. Na prvních třech místech se umístily společnosti z oblasti elektronické komerce.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2015. Zadavatelé v tomto měsíci využili reklamní prostor na internetu v celkové ceníkové hodnotě 664 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 6 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se i v prosinci umístil internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 29,8 milionů korun.

Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 20,1 milionů další internetový obchodník, a to Internet Mall. Na třetí pozici se pak umístila společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka.cz) s reklamním prostorem v hodnotě 18,7 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky