Společnost Adform oznámila, že spouští svůj nový Global Partner Program. Jeho cílem je umožnit agenturám, resellerům, servisním partnerům a poradenským společnostem po celém světě využívat oborové znalosti a technologická řešení Adformu.
Existují tři úrovně akreditace partnerů – Certified, Professional a Strategic. Každý stupeň akreditace podle společnosti otevírá partnerům další možnosti růstu jejich podnikání a rozvoje jejich týmů.
Funkcemi nabízenými v rámci programu jsou: Demand Side Platform, Supply Side Platform, Ad server, Data Management Platform a řešení ID Fusion, které staví na ochraně soukromí uživatelů.
První partnerské vlaštovky ze světa
Adform vyzdvihuje, že první skupina partnerů programu pochází z regionů USA, EMEA, CEE a MENA a prohlubuje vztahy a dosah společnosti Adform po celém světě.
„Jsme moc rádi, že zahajujeme náš Global Partner Program s důvěryhodnými partnery jako jsou DELVE, iSocrates, MINT Square, MiQ a Value Branded Content,“ komentuje Vicky Fosterová, global reseller partnerships drector ve společnosti Adform.
„Založili jsme ho na tom, že musí být oboustranně výhodný. Jsme tak odhodláni poskytnout všem našim partnerům takovou úroveň podpory, abychom mohli nadále společně růst,“ dodává.
Zdroj: Adform