Adform spouští Global Partner Program, využije svoji adtech platformu

2. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: kentoh @fotolia.com
Cílem programu je komerčním partnerům poskytnout strategické příležitosti k růstu a umožnit jim využívat síť a poskytovaná řešení Adformu pro vlastní i potenciální zákazníky.

Společnost Adform oznámila, že spouští svůj nový Global Partner Program. Jeho cílem je umožnit agenturám, resellerům, servisním partnerům a poradenským společnostem po celém světě využívat oborové znalosti a technologická řešení Adformu.

Existují tři úrovně akreditace partnerů – Certified, Professional a Strategic. Každý stupeň akreditace podle společnosti otevírá partnerům další možnosti růstu jejich podnikání a rozvoje jejich týmů.

Funkcemi nabízenými v rámci programu jsou: Demand Side Platform, Supply Side Platform, Ad server, Data Management Platform a řešení ID Fusion, které staví na ochraně soukromí uživatelů.

První partnerské vlaštovky ze světa

Adform vyzdvihuje, že první skupina partnerů programu pochází z regionů USA, EMEA, CEE a MENA a prohlubuje vztahy a dosah společnosti Adform po celém světě.

Jsme moc rádi, že zahajujeme náš Global Partner Program s důvěryhodnými partnery jako jsou DELVE, iSocrates, MINT Square, MiQ a Value Branded Content,“ komentuje Vicky Fosterová, global reseller partnerships drector ve společnosti Adform.

bitcoin školení listopad 24

 „Založili jsme ho na tom, že musí být oboustranně výhodný. Jsme tak odhodláni poskytnout všem našim partnerům takovou úroveň podpory, abychom mohli nadále společně růst,“ dodává.

Zdroj: Adform

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)