Technologická a konzultační společnost Adastra Group oznámila koupi 50% podílu v kreativní agentuře Proboston. Svým klientům chce díky tomuto kroku kromě služeb souvisejících s digitální transformací nově nabídnout i marketingovou a kreativní strategii.
Proboston bude i nadále působit na trhu jako samostatný subjekt, zároveň se integruje do organizační struktury Adastry v rámci byznysových řešení. Úzká provázanost technologií s marketingovou a komunikační strategií podle Adastry urychlí digitalizační procesy.
„Našim zákazníkům dodáváme všechny klíčové IT kompetence, ale často je nejtěžší najít efektivní způsob, jak nové digitální služby využít v adresné, efektivní i kreativní komunikaci směrem k jejich klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální řieditel Adastra ČR.
„Podílem v Probostonu Adastra potvrzuje celosvětový trend velkých hráčů na trhu IT a pro své zákazníky se stává one-stop-shop partnerem,“ dodal Kysela s tím, že pro úspěch digitalizace je nutné nezbytné její kladné přijetí jak interně, tak externě.
Zdroj: Adastra ČR