Společnost Acomware, jež se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, oznámila, že vloni dosáhla obratu 252 milionů Kč. V meziročním srovnání jde 25% růst. Za rekordními výsledky podle firmy stojí nárůst počtu zakázek i rozšíření služeb.
„Naše loňské cíle byly ambiciózní, ale stejně jako v předchozích letech se nám je podařilo splnit. Vděčíme za to hlavně komplexnosti našich služeb. Víc a víc oslovujeme zákazníky, kteří potřebují kromě výkonnosti efektivně řešit také retenci nebo vlastní značku,“ uvedl CEO Acomwaru David Vurma.
Vurma podotkl, že přestože společnost pocítila dopady pandemie koronaviru a byla nucena se krátkodobě uskromnit, dodal, že se jí v době nouzového stavu podařilo zrychlit přípravy nových strategických projektů.
Acomware nově vyvíjí vlastní produkty zaměřené na e-commerce, jako je například porovnávač zboží či program Comparison Shopping Services zaměřený na kampaně Google Shopping, jenž firma spustila na jaře.
„Velkým tématem je letos také schopnost firem vytěžit stávající databázi zákazníků. Této oblasti se věnujeme v nově budovaném oddělení zákaznické retence a zkušenosti,“ doplňuje Vurma s tím, že na podzim se firma chystá expandovat do zahraničí.
Zdroj: Acomware