Oficiální partnerství IBM si firma Acomware vysloužila v okamžiku, kdy má přes 70 klientů, kteří tento nástroj pro e-mailový marketing využívají.
Od oficiálního partnerství si Acomware slibuje další posílení své pozice na trhu. Podle Petra Cikána, head of email marketing, Acomware získá díky přímé spolupráci s IBM lepší přístup k informacím, novinkám a podpoře v nástroji IBM Marketing Cloud.
„Tento nástroj využívá více než 70 našich klientů, kterým jsme schopni zajistit jeho pořízení za výhodných podmínek. Dále nabízíme kompletní servis – jeho implementaci, zaškolení zaměstnanců, návrh komunikační strategie i průběžnou pomoc s e-mailovými kampaněmi,“ vysvětluje Petr Cikán.
Acomware uvádí, že disponuje největším agenturním týmem v České republice na problematiku e-mailového marketingu. Nejvyšší certifikace IBM Marketing Cloud Professional Certification dosáhlo šest interních specialistů Acomwaru.
Společnost zároveň vyvíjí vlastní doplňky pro tento nástroj. „Dva doplňky již mohou naši zákazníci využívat – jde například o modul do newsletteru, díky kterému se v něm zákazníkovi objeví zboží, jež si naposledy prohlížel v internetovém obchodě,“ dodává Cikán.
V blízké budoucnosti údajně můžeme očekávat v nabídce Acomwaru také další nástroje od IBM a další doplňky mají postupně přibývat.
Konzultantská firma spolu s IBM plánuje také akce v oblasti vzdělávání pro Marketing Cloud.
Mezi klienty, kteří využívají služeb Acomware v oblasti e-mailového marketingu, patří například společnost FotoŠkoda nebo ExaSoft.cz.
Zdroj: Acomware