Konzultační společnost Acomware se stala prvním partnerem platformy Salesforce Marketing Cloud (SMC) v České republice. Tato platforma umožňuje firmám lépe pochopit chování svých zákazníků, a tyto informace následně využít v rámci jejich marketingu.
Acomware nabídne svým klientům implementaci a dlouhodobý rozvoj tohoto nástroje.
Salesforce Marketing Cloud je světovou platformou zaměřenou na zákaznické chování a digitální marketing. Firmám pomáhá získávat data o zákaznících, která následně analyzuje a využívá.
Platforma například sbírá informace o chování zákazníka v internetovém obchodě - které zboží si prohlíží, co nakoupí, na jaké nabídky reaguje.
Podle Petra Cikána, který v Acomwaru vede tým e-marketingu, lze SMC dobře využít ve většině firem bez ohledu na segment, v němž podnikají. Firmy díky platformě získají technologii, která jim umožní koordinovat komunikaci se zákazníky v různých prodejních kanálech – na prodejně, v e-shopu, na mobilech nebo třeba sociálních sítích.
„Salesforce jsme si vybrali z řady důvodů. Jde o čtvrtou největší softwarovou společnost na světě a jednu z nejvíce inovativních firem v oboru. Její nástroje patří mezi světovou špičku. Navíc jde o cloudové řešení, které se nikam neinstaluje a cenově je velmi zajímavé,“ uvedl Petr Cikán.
Zdroj: Acomware