Acomware je prvním partnerem Salesforce Marketing cloud v České republice

11. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Konzultační firma nabídne svým klientům cloudovou platformu, která analyzuje chování zákazníků a takto získanými poznatky přispívá k zefektivnění marketingu.

Konzultační společnost Acomware se stala prvním partnerem platformy Salesforce Marketing Cloud (SMC) v České republice. Tato platforma umožňuje firmám lépe pochopit chování svých zákazníků, a tyto informace následně využít v rámci jejich marketingu.

Acomware nabídne svým klientům implementaci a dlouhodobý rozvoj tohoto nástroje.

Salesforce Marketing Cloud je světovou platformou zaměřenou na zákaznické chování a digitální marketing. Firmám pomáhá získávat data o zákaznících, která následně analyzuje a využívá.

Platforma například sbírá informace o chování zákazníka v internetovém obchodě - které zboží si prohlíží, co nakoupí, na jaké nabídky reaguje.

Podle Petra Cikána, který v Acomwaru vede tým e-marketingu, lze SMC dobře využít ve většině firem bez ohledu na segment, v němž podnikají. Firmy díky platformě získají technologii, která jim umožní koordinovat komunikaci se zákazníky v různých prodejních kanálech – na prodejně, v e-shopu, na mobilech nebo třeba sociálních sítích.

ICTS24

Salesforce jsme si vybrali z řady důvodů. Jde o čtvrtou největší softwarovou společnost na světě a jednu z nejvíce inovativních firem v oboru. Její nástroje patří mezi světovou špičku. Navíc jde o cloudové řešení, které se nikam neinstaluje a cenově je velmi zajímavé,“ uvedl Petr Cikán.

Zdroj: Acomware

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT