Acer oznámil, že plánuje při vývoji svých produktů klást větší důraz na marketing. Proto výrobce počítačů také jmenoval nového marketingového ředitele (CMO).
„Ve fázích vývoje produktů postavíme marketing před výzkum, vývoj a design,“ uvedl J. T. Wang, CEO společnosti Acer v oznámení. Porozumění zákazníkových potřeb rozhodne o tom, jak bude firma navrhovat své produkty a služby, dodal.
Acer jmenoval Michaela Birkina, ředitele marketingu firmy Red Peak Group, svým novým CMO. Red Peak již pro Acer marketing dělá (a stejně tak pro Intel). Birkin dříve působil jako manažer v Omnicomu, jedné z největších reklamních a marketingových agentur na světě.
Walter Deppeler, dosavadní ředitel marketingu, se stane předsedou nového marketingového výboru, který má za úkol integrovat značku Acer do nové marketingové strategie.
Vloni Acer vykázal ve třetím a čtvrtém čtvrtletí ztátu a podle IDC se posunul na čtvrté místo mezi výrobci PC. Prezident společnosti Jim Wond tehdy uvedl, že prodeje počítačů Acer poklesly, jelikož se společnost nestarala o nic jiného „než tržní podíl“.
Aktuálně Acer podle IDC drží 10,4 % trhu počítačů a je stále čtvrtým největším výrobcem na světě.
Zdroj: IDG News Service