Až do současné doby mohli uživatelé požádat o záruku Acer ITW, pokud jejich pobyt v zahraničí trval méně než 3 měsíce. Záruku tak podle výrobce využívali především ti, kteří cestovali služebně. Nyní byla služba prodloužena na 12 měsíců a využít ji mohou například studenti či pracovníci, kteří pobývají v zahraničí delší dobu.
ITW představuje doplněk místní záruky a neplatí tedy v zemi koupě. To znamená, že pokud si váš zákazník zakoupí notebook Acer v Praze, může si ho nechat opravit podle podmínek mezinárodní záruky ITW na služební cestě například v USA. V Česku bude nadále uplatňovat standardní dvouletou záruku.
Mezinárodní záruku na produkty Acer lze samozřejmě uplatňovat pouze v autorizovaných servisech. Výrobce proto v souvislosti s prodloužením služby připomněl, že v poslední době vzniklo ve světě 38 nových servisů: 21 v Číně, čtyři na Tchaj-wanu, 10 v Evropě, na Středním východě a v Africe (oblast EMEA) a tři v pacifické oblasti Asie.
Podrobnější informace včetně vyhledávače autorizovaných servisních center naleznete přímo na stránkách ITW. Mimo jiné z nich vyplývá, že by měl zákazník požadující reklamaci produktu v zahraničí, mít k dispozici doklad o jeho koupi. To může být samozřejmě v mnoha případech problematické.