Letos uspořádala ABC Data roadshow pro partnery v golfových rezortech v Brně a Vysokých Tatrách. „Golfovou tématiku jsme zvolili hlavně kvůli narůstajícímu zájmu o tento sport a exkluzivitě samotných rezortů, které plně vyhovovaly požadavkům na tuto akci,“ uvedla společnost v tiskovém oznámení.
Program tzv. Exclusive Green RoadShow 2011 byl rozdělen na prezentace, workshopy, golfovou akademii, večerní program a následně golfový turnaj pro VIP zákazníky ve druhém dni.
Prezentace a workshopy mělo pro partnery přichystáno 26 výrobců, s jejichž zástupci, obchodníky a produktovými manažery z ABC Data dealeři mohli probrat aktuální problémy či příležitosti.
„Věříme, že tato akce byla vzájemným přínosem a obohacením pro všechny tři zúčastněné strany,“ zhodnotila ABC Data v tiskové zprávě.
Nejdřív byznys poté golf
Po odborném programu následovala golfová akademie pod taktovkou známých trenérů. Ti, kteří golfu prozatím neholdují, se mohli dozvědět mnoho o golfové etice a základech hry.
Trenéři golfistům pomohli vylepšit techniku před následujícím turnajem. Večerní green párty pak provázela taneční a zpěvácká skupina Toffes. Pro partnery byly připraveny různé soutěže (prý hlavně pro pánské publikum) a koktejlová show. Velký úspěch údajně sklidily také netradiční noční golfové soutěže: s nápaditými překážkami ve hře, se světelnými balónky a jízda na golfových vozících.
„Druhý den jsme připravili pro golfisty, držitele zelené karty, golfový turnaj. Hrál se systémem stableford na 18 jamek s úpravou HCP. Turnaje se zúčastnili VIP zákazníci ABC Data, hráči z řad výrobců, Petr Jandík, generální ředitel ABC Data, a Jan Juhaniak, trenér a profesionální hráč. Letošnímu vítězi srdečně gratulujeme a již teď se těšíme na příští ročník,“ shrnul program distributor ve své zprávě.
Zdroj: ABC Data