ABC Data rozšířila funkce a možnosti nastavení tzv. ResellerWEBu, B2C e-shopu, přes který mohou její partneři prodávat koncovým zákazníkům. Doposud e-shop, který byl spuštěn loni, umožňoval vlastní nastavení layoutu, úplné změny a doplnění informací ke zboží, přidávání recenzí a nastavování promoakcí či přídávání bannerů.
Nově mohou prodejci B2C e-shop provozovat pod vlastní doménou a byla vylepšena indexace prostřednictvím internetových vyhledávačů. Kvůli rostoucím nákupům přes cenové srovnávače ABC Data přidala k ResellerWebu také XML výstupy.
Koncoví zákazníci si nyní mohou také vybírat z více dopravců pro platbu na dobírku a přibyla také možnost nastavení manipulačního poplatku v případě převzetí zboží zákazníkem na prodejně.
Zatím e-shop neumožňuje zpracování dat od jiných distributorů (nabízí např. Agem CZ a SWS) ani přidání vlastních produktů. Stejně tak koncoví zákazníci nemohou internetový obchod vyřizovat reklamace či sledovat jejich stav. Tuto funkci však podle informací ChannelWorldu nenabízí většina distributorů u svých B2C e-shopů.
Demo verze na dotaz
Cena aktivace (990 Kč) a měsíc provozu (500 Kč) zůstávají stejné. Pokud dosáhnete obratu 200 tis. Kč bez DPH za předchozí kalendářní čtvrtletí, máte nárok na bezplatný provoz.
V případě zájmu o demo verzi můžete kontaktovat svého obchodníka v ABC Data nebo napsat na resellerweb@abcdata.cz. Jak může výsledný e-shop vypadat, si můžete prohlédnout u českého i slovenského partnera distributora.
Zdroj: ABC Data, ChannelWorld
Foto: © Tombaky - Fotolia.com