V tzv. A-shopu broadlinera ABC Data lze nově průběžně upravovat hledání přes klíčová slova. Jednotlivé slovní parametry vyhledávání se zobrazí jako tlačítka nad výpisem vyhledaných produktů a lze je podle potřeby zavřít. Již jednou zobrazené výsledky vyhledávání však nelze dále specifikovat přidáním nových klíčových slov. Hledání je nutné provézt znovu.
Výsledky vyhledávání je nyní možné zobrazit s náhledem produktu nebo jako pouhý výpis bez fotografií.
E-shop nově umožňuje produkty srovnávat. U výpisu vyhledaných produktů stačí zaškrtnout políčko v prvním sloupci a nad výsledky stisknout tlačítko „Porovnat“. Srovnávat lze logicky pouze produkty ve stejné kategorii. Pokud zaškrtnete zaráz zboží z různých kategorií A-shop nabídne srovnání pouze těch, jež spadají do stejné.
Zdroj: ChannelWorld, ABC Data